niedziela, 1 stycznia 2012

ODZIEŻOWE DYLEMATY

Niektórzy robią wiosenne porządki, ja postanowiłam uporządkować wszystko z nowym rokiem. Porządki mające być początkiem czegoś nowego. Ten rok będzie obfity w wiele zmian... ślub, nowa praca, tytuł magistra, prawo jazdy...

Nieśmiało wyjęłam wszystko z szafy i się załamałam. Sterta ubrań. Ale jak je nosić? Do czego? Na jaką okazję?

Jestem typem jesieni, rude włosy, jasna cera, piegi. Wiem jakie kolory do mnie pasują, ale nie wiem jak je łączyć. Popełniam wiele "modowych" pomyłek. Apeluję więc o pomoc do Was dziewczyny! Wiem, że są różne gusta, więc nie pytam czy ubranie jest ładne, czy też nie. Proszę o podpowiedź do czego powinnam daną rzecz założyć.

Na pierwszy strzał idzie purpurowa sukienka marki French Connection



Jakie dodatki? Na jaką okazję?

1 komentarz:

  1. na okazję jakąś elegancką :-)
    ja bym stawiała na duże złote kolczki i torebeczkę kuferkowatą, też złotą. neutralne buciki i już :-)

    OdpowiedzUsuń